Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'home tenia antecedents per violència de gènere i, després de passar a disposició judicial, ha ingressat a la presó
La Policia Nacional ha detingut l’atracador d’un saló de jocs de Manacor que va apallissar una treballadora del local amb un martell, per endur-se més de 1.000 euros de la caixa.
Els fets varen ocórrer el mes de maig i, des de llavors, la policia ha centrat la investigació en els clients habituals de l’establiment, a partir de les càmeres de seguretat.
Gràcies als gestos i a la roba que duia, que posteriorment trobaren a casa seva, el varen identificar. L’home tenia antecedents per violència de gènere i, després de passar a disposició judicial, ha ingressat a la presó.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca