La passada matinada els agents varen ser alertats que hi havia un individu colpejant els vehicles que passaven per la rotonda de Sant Ferran cap as Pujols.
Quan la Guàrdia Civil va arribar, aquesta persona ja havia marxat en un vehicle. Va ser llavors quan van fer una batuda per la zona i la localitzaren instants després, circulant pel carrer de Sant Jaume, a Sant Ferran.
L’home va fer cas omís de les indicacions i va emprendre la fuita a gran velocitat. Finalment, la Guàrdia Civil va aconseguir bloquejar-lo, tot i que ell va intentar reprendre la fugida, moment en el qual gairebé envesteix un dels agents.
Una vegada identificat, varen constatar que el conductor no comptava amb permís de circulació i, per tant, va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i per resistència greu.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés