Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Va colpejar diversos vehicles, va fugir a gran velocitat i gairebé atropella un agent de la Guàrdia Civil
La passada matinada els agents varen ser alertats que hi havia un individu colpejant els vehicles que passaven per la rotonda de Sant Ferran cap as Pujols.
Quan la Guàrdia Civil va arribar, aquesta persona ja havia marxat en un vehicle. Va ser llavors quan van fer una batuda per la zona i la localitzaren instants després, circulant pel carrer de Sant Jaume, a Sant Ferran.
L’home va fer cas omís de les indicacions i va emprendre la fuita a gran velocitat. Finalment, la Guàrdia Civil va aconseguir bloquejar-lo, tot i que ell va intentar reprendre la fugida, moment en el qual gairebé envesteix un dels agents.
Una vegada identificat, varen constatar que el conductor no comptava amb permís de circulació i, per tant, va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i per resistència greu.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants