Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Diversos avisos anònims van alertar d'una forta olor de marihuana en un dels complexos industrials existents en el polígon de Son Oms
107
Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb la Policia Local, han detingut a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric, a Palma.
Segons ha informat Policia aquest diumenge en nota de premsa, agents del Grup II d’Estupefaents de Policia Nacional van començar amb la recerca a finals de l’any passat, després de rebre diversos avisos anònims que alertaven d’una forta olor de marihuana en un dels complexos industrials existents en el polígon de Son Oms.
Després de vigilàncies discretes i una anàlisi detallada de les persones que s’acostaven al lloc, es va localitzar a un home que es mostrava enormement cautelós a l’hora d’accedir a un gran magatzem en el qual no s’observava cap activitat econòmica i romania hores en solitari en el seu interior.
Finalment, aquest dissabte es va posar fi a la batejada com a ‘Operació Mandril’, procedint a dos registres, un d’ells en el Polígon de Son Oms i un altre en el barri de la Soledad, així com a la detenció del principal sospitós, desmantellant al seu torn una plantació de marihuana de grans dimensions.
Així mateix, els policies van poder comprovar l’existència d’un enganxament il·legal d’electricitat en la nau, amb un potencial defraudat de milers d’euros.
En els dos registres es van trobar i van eliminar gairebé 700 plantes de marihuana, les quals van llançar un pes de 179 quilograms de droga.
Per tals motius, els agents van procedir a la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, així com de defraudació de fluid elèctric.
Al detingut li consten antecedents anteriors per diversos delictes.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare