Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Diversos avisos anònims van alertar d'una forta olor de marihuana en un dels complexos industrials existents en el polígon de Son Oms
98
Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb la Policia Local, han detingut a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric, a Palma.
Segons ha informat Policia aquest diumenge en nota de premsa, agents del Grup II d’Estupefaents de Policia Nacional van començar amb la recerca a finals de l’any passat, després de rebre diversos avisos anònims que alertaven d’una forta olor de marihuana en un dels complexos industrials existents en el polígon de Son Oms.
Després de vigilàncies discretes i una anàlisi detallada de les persones que s’acostaven al lloc, es va localitzar a un home que es mostrava enormement cautelós a l’hora d’accedir a un gran magatzem en el qual no s’observava cap activitat econòmica i romania hores en solitari en el seu interior.
Finalment, aquest dissabte es va posar fi a la batejada com a ‘Operació Mandril’, procedint a dos registres, un d’ells en el Polígon de Son Oms i un altre en el barri de la Soledad, així com a la detenció del principal sospitós, desmantellant al seu torn una plantació de marihuana de grans dimensions.
Així mateix, els policies van poder comprovar l’existència d’un enganxament il·legal d’electricitat en la nau, amb un potencial defraudat de milers d’euros.
En els dos registres es van trobar i van eliminar gairebé 700 plantes de marihuana, les quals van llançar un pes de 179 quilograms de droga.
Per tals motius, els agents van procedir a la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, així com de defraudació de fluid elèctric.
Al detingut li consten antecedents anteriors per diversos delictes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703