Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El presumpte autor va reconèixer els fets i va col·laborar amb els agents, manifestant que sentia curiositat
119
La Policia Nacional a Palma va detenir un home de 45 anys per tinença de material audiovisual de contingut pedòfil, el qual hauria descarregat més de 12.400 arxius.
Els agents varen tenir coneixement que, a través de les diferents xarxes d’intercanvi d’arxius, es compartien arxius de contingut d’abús sexual infantil. La policia, en analitzar la informació recaptada en les xarxes, localitza un objectiu, el qual procedia a descarregar i distribuir nombrosos arxius de contingut pedòfil. Es constata que hi ha diverses connexions en les quals es comprova i monitoren molts arxius amb contingut, a principis del present any.
Per mitjà d’una autorització judicial, identificaren el presumpte autor i després de sol·licitar l’entrada i l’escorcoll es procedeix a intervenir un ordinador, en el qual tenia emmagatzemats uns 12.400 arxius tant de vídeo com de fotografia de contingut pedòfil. El presumpte autor va reconèixer els fets i va col·laborar amb els agents, manifestant que sentia curiositat. Després de tot això, la Policia Nacional el va detenir com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors (pornografia infantil), tinença i distribució. L’home ha passat a disposició judicial.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc