El sospitós hauria intentat mantenir relacions sexuals sense protecció i davant la negativa de la dona l'hauria agredit
La Policia Nacional ha detingut un home de 33 anys a Palma acusat d’un presumpte delicte d’agressió sexual contra una dona que oferia serveis sexuals a un domicili.
Segons fonts de la investigació, el sospitós hauria intentat mantenir relacions sexuals sense protecció i davant la negativa de la dona l’hauria agredit. Després, segons la víctima, la va gravar amb el telèfon mòbil i l’amenaçà amb pujar el vídeo a les xarxes socials, moment en què la dona va poder telefonar al 091 per demanar ajuda.
Quan arribà la policia al pis, el detengut va intentar fogir amb un patinet i va oposar resistència.
Els agents van auxiliar a la dona que va explicar el succeït, i la van traslladar a un centre mèdic i posteriorment a dependències policials per a interposar denúncia.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses