Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El portaveu de 'Los Pelúos' diu que qui va disparar varen ser els membres del clan rival de 'Los Sheriff'
Imatge del vehicle que va rebre els trets
25Un home de 56 anys, membre del Clan de ‘Los Pelúos’, ha estat detingut com a presumpte autor d’un tiroteig al barri palmesà de Son Oliva, anit passada. Segons la policia, el tiroteig es va produir prop de les 23 hores i el motiu és la rivalitat entre els clans de ‘Los Pelúos’ i ‘Los Sheriff’. Al detingut li imputarien un delicte d’intent d’homicidi i altre de tinença il·lícita d’armes.
‘Los Pelúos’ neguen l’autoria del tiroteig i apunten al clan rival de ‘Los Sheriff’
El que diu el portaveu del Clan de ‘Los Pelúos’ i nebot del detingut, Agustín Fernández, és que el seu oncle no ha estat l’autor dels trets. En declaracions a Ib3, assegura que els membres de ‘Los Sheriff’ varen disparar al seu propi cotxe, un Porsche Cayenne negre, amb l’objectiu d’acusar-los a ells de l’incident.
En aquest nou enfrontament entre els dos clans, Fernández assegura que han estat ells qui han acudit a Son Oliva per cercar problemes. El portaveu de ‘Los Pelúos’ adverteix que en el seu clan són més de 40 persones i que pensen presentar-se a Son Gotleu, la zona on viuen ‘Los Sheriff’, per ajustar comptes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys