Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El portaveu de 'Los Pelúos' diu que qui va disparar varen ser els membres del clan rival de 'Los Sheriff'
Imatge del vehicle que va rebre els trets
27Un home de 56 anys, membre del Clan de ‘Los Pelúos’, ha estat detingut com a presumpte autor d’un tiroteig al barri palmesà de Son Oliva, anit passada. Segons la policia, el tiroteig es va produir prop de les 23 hores i el motiu és la rivalitat entre els clans de ‘Los Pelúos’ i ‘Los Sheriff’. Al detingut li imputarien un delicte d’intent d’homicidi i altre de tinença il·lícita d’armes.
‘Los Pelúos’ neguen l’autoria del tiroteig i apunten al clan rival de ‘Los Sheriff’
El que diu el portaveu del Clan de ‘Los Pelúos’ i nebot del detingut, Agustín Fernández, és que el seu oncle no ha estat l’autor dels trets. En declaracions a Ib3, assegura que els membres de ‘Los Sheriff’ varen disparar al seu propi cotxe, un Porsche Cayenne negre, amb l’objectiu d’acusar-los a ells de l’incident.
En aquest nou enfrontament entre els dos clans, Fernández assegura que han estat ells qui han acudit a Son Oliva per cercar problemes. El portaveu de ‘Los Pelúos’ adverteix que en el seu clan són més de 40 persones i que pensen presentar-se a Son Gotleu, la zona on viuen ‘Los Sheriff’, per ajustar comptes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia