Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Els fets varen passar la matinada del passat diumenge dia 10 al passeig Marítim de Palma
Detengut un home acusat d’introduir per la força una turista en una furgoneta i agredir-la sexualment. Els fets varen passar la matinada del passat diumenge dia 10 a la zona del passeig Marítim de Palma.
La víctima sortia d’un local d’oci nocturn i es dirigia cap al seu hotel quan una furgoneta es va aturar al seu costat. El conductor la va agafar del braç de forma violenta, la va ficar a l’interior del vehicle i va fugir a gran velocitat per impedir que baixés. Durant el trajecte, la va agredir sexualment.
La fugida va acabar en un semàfor en vermell, on la víctima va aprofitar la presència d’un altre cotxe per demanar auxili i escapar. Els dos ocupants d’aquest segon vehicle havien presenciat el segrest inicial, varen perseguir la furgoneta i varen aconseguir fotografiar-ne la matrícula. Gràcies a les imatges i a la denúncia de la víctima, els agents varen identificar l’agressor, que va ser detengut poques hores després.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar