Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Un equip d'emergència l'ha traslladat a Son Espases amb pronòstic greu
La Policia Nacional ha detingut aquest divendres un home com a presumpte autor d’apunyalar el seu company de pis, a Palma. Ha passat prop de les 4 del capvespre, al barri de la Soledat.
Un veïnat ha donat la veu d’alarma, després de trobar-se l’home sagnant al carrer. La víctima, d’uns 40 anys, hauria rebut diverses punyalades al tòrax amb unes tisores, que li han perforat un pulmó.
Un equip d’emergència l’ha traslladat a Son Espases, amb pronòstic greu. La baralla podria haver-se originat arran d’una discussió per drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades