Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un equip d'emergència l'ha traslladat a Son Espases amb pronòstic greu
La Policia Nacional ha detingut aquest divendres un home com a presumpte autor d’apunyalar el seu company de pis, a Palma. Ha passat prop de les 4 del capvespre, al barri de la Soledat.
Un veïnat ha donat la veu d’alarma, després de trobar-se l’home sagnant al carrer. La víctima, d’uns 40 anys, hauria rebut diverses punyalades al tòrax amb unes tisores, que li han perforat un pulmó.
Un equip d’emergència l’ha traslladat a Son Espases, amb pronòstic greu. La baralla podria haver-se originat arran d’una discussió per drogues.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya