Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Un equip d'emergència l'ha traslladat a Son Espases amb pronòstic greu
La Policia Nacional ha detingut aquest divendres un home com a presumpte autor d’apunyalar el seu company de pis, a Palma. Ha passat prop de les 4 del capvespre, al barri de la Soledat.
Un veïnat ha donat la veu d’alarma, després de trobar-se l’home sagnant al carrer. La víctima, d’uns 40 anys, hauria rebut diverses punyalades al tòrax amb unes tisores, que li han perforat un pulmó.
Un equip d’emergència l’ha traslladat a Son Espases, amb pronòstic greu. La baralla podria haver-se originat arran d’una discussió per drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE