L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Actualment l'acusat es troba en presó preventiva a l'espera de ser jutjat per un altre presumpte homicidi a una exparella ocorregut a Veneçuela fa 9 anys
La Policia Nacional ha detingut el presumpte autor de la mort d’una dona en un jacuzzi a Ciutadella l’any passat. Es tracta de la seva parella, que actualment es troba en presó preventiva a l’espera de ser jutjat per un altre presumpte homicidi a una altra dona, ocorregut a Veneçuela fa 9 anys.
L’home, de 40 anys, ha estat traslladat des de la presó de Soto del Real a Menorca, on passarà a disposició judicial en els pròxims dies.
Se l’acusa de l’assassinat d’una dona de 36 anys, que va ser localitzada en un jacuzzi al Polígon Industrial de Ciutadella el juny passat. En un primer moment les hipòtesis apuntaven que la víctima havia mort després de quedar-se adormida a l’aigua. Les investigacions, però, han descartat l’accident i s’involucra al marit en el succés.
El presumpte autor tenia antecedents per maltractaments a la dona quan la parella vivia a Barcelona i també quan va venir a viure a Menorca. A conseqüència d’una de les agressions, la víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament per les lesions patides.
Veneçuela havia sol·licitat la seva extradició per jutjar-lo com a presumpte autor de l’homicidi amb traïdoria i amb violència sexual d’una jove, el cos de la qual va ser trobat nua i boca per avall. Com també va ser trobada la que era actual parella a Ciutadella. L’Estat va rebutjar la petició d’extradició tot i serà jutjat a Espanya per aquesta causa.
El marit de la dona morta a un jacuzzi es troba fugit de la justícia veneçolana
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues