Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Actualment l'acusat es troba en presó preventiva a l'espera de ser jutjat per un altre presumpte homicidi a una exparella ocorregut a Veneçuela fa 9 anys
La Policia Nacional ha detingut el presumpte autor de la mort d’una dona en un jacuzzi a Ciutadella l’any passat. Es tracta de la seva parella, que actualment es troba en presó preventiva a l’espera de ser jutjat per un altre presumpte homicidi a una altra dona, ocorregut a Veneçuela fa 9 anys.
L’home, de 40 anys, ha estat traslladat des de la presó de Soto del Real a Menorca, on passarà a disposició judicial en els pròxims dies.
Se l’acusa de l’assassinat d’una dona de 36 anys, que va ser localitzada en un jacuzzi al Polígon Industrial de Ciutadella el juny passat. En un primer moment les hipòtesis apuntaven que la víctima havia mort després de quedar-se adormida a l’aigua. Les investigacions, però, han descartat l’accident i s’involucra al marit en el succés.
El presumpte autor tenia antecedents per maltractaments a la dona quan la parella vivia a Barcelona i també quan va venir a viure a Menorca. A conseqüència d’una de les agressions, la víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament per les lesions patides.
Veneçuela havia sol·licitat la seva extradició per jutjar-lo com a presumpte autor de l’homicidi amb traïdoria i amb violència sexual d’una jove, el cos de la qual va ser trobat nua i boca per avall. Com també va ser trobada la que era actual parella a Ciutadella. L’Estat va rebutjar la petició d’extradició tot i serà jutjat a Espanya per aquesta causa.
El marit de la dona morta a un jacuzzi es troba fugit de la justícia veneçolana
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals