Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Policia Nacional l'ha localitzada amb vigilàncies des del cel. Fa unes setmanes, ja el varen detenir perquè en tenia una altra a Palma
97
Un home de 56 anys ha estat detingut en un operatiu contra el tràfic de marihuana, a Llucmajor. Els agents de la Policia Nacional han localitzat la plantació amb vigilàncies des del cel, amb la col·laboració de la unitat aèria del cos.
S’han decomissat 150 plantes de marihuana i s’ha desmantellat una instal·lació moderna que permetia cultivar la droga durant tot l’any. Es dona la circumstància que, fa unes setmanes, aquest mateix home ja havia estat detingut perquè tenia una altra plantació a Palma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle