Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Està previst que el detingut passi aquesta tarda a disposició judicial
94
Un home de devers 80 anys ha rebut dues ganivetades a la Residència de la Bonanova, a Palma, per part del seu company d’habitació, de 85 anys. La víctima es troba ingressada a l’hospital de Son Espases, i en principi la seva vida no corr perill.
Segons l’IMAS i la Policia Nacional, el motiu de l’agressió va ser una brega derivada de la mala relació que tenien els 2 companys. L’agressor, de la seva banda, es troba en dependències policials i de manera imminent passarà a disposició judicial. L’IMAS, gestor de la residència, ha lamentat els fets.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores