Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Els fets van tenir lloc el passat dilluns, quan un problema de convivència entre dos veïns va causar una baralla
162
La Policia Nacional d’Eivissa va detenir un home de 65 anys, per un delicte de lesions, després de colpejar un veïnat seu per problemes de convivència.
Els fets van tenir lloc el passat dilluns al voltant de les 20.30 hores, quan un problema de convivència entre dos veïns va provocar que un d’ells colpegés l’altre amb una pedra en diverses parts del cos, també a la cara, i li va causar una lesió en el pòmul i en l’orella.
Una vegada que els agents van tenir coneixement dels fets van acudir al lloc, i van recaptar informació per esclarir el succés. Així va ser que després de parlar amb testimonis i la víctima, la qual es trobava atordida, van avisar una ambulància perquè l’assistís, que va ser traslladada fins a l’hospital.
És per tot això que van procedir a la detenció del presumpte autor per un delicte de lesions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat