Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El detingut tenia gran experiència a cometre estafes
60
La Policia Nacional va detenir aquest divendres un home de 48 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.
El grup de recerca de la Comissaria de Platja de Palma va dur a terme una investigació després de rebre una denúncia per part de la víctima, que era el venedor del vehicle.
El detingut es va interessar en un vehicle d’alta gamma, i va presentar diversa documentació per al finançament de la compra, encara que dies després mitjançant enganys va aconseguir finalment que li lliurassin el vehicle, després de realitzar una transferència bancària de la totalitat del preu pactat dies anteriors, la qual xifra ascendia a 47.000 euros.
Després d’uns dies, el venedor es va adonar que la transferència no s’havia dut a terme correctament i no va aconseguir contactar de nou amb el comprador, per la qual cosa va sospitar que podria haver estat víctima d’una estafa, i va interposar la corresponent denúncia.
Els agents van poder comprovar que al denunciat li constaven més de 40 requisitòries judicials, i que actualment estava cercat per quatre jutjats, un d’ells amb una requisitòria d’ingrés a la presó, i amb un gran historial de detencions per delictes similars.
Per aquests motius, els agents, quan el varen poder localitzar, van procedir a la detenció, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. Els agents pogueren recuperar el vehicle i el lliuraren de nou al concessionari.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície