Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
El Tribunal d’Instància d’Eivissa ha acordat la presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a l’Hospital de Can Misses. El jutge també ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicar-se amb la víctima.
Els fets varen passar la matinada de dilluns, al voltant de les 3.30 h, quan el personal sanitari va sorprendre corrent pels passadissos un home que no varen aconseguir atrapar. De seguida esbrinaren que acabava d’agredir sexualment una pacient hospitalitzada aprofitant que el seu company d’habitació era a la dutxa i s’activaren els protocols. Gràcies a les càmeres de seguretat, la Policia Nacional va poder identificar-lo i aquest dimecres detenia el presumpte agressor sexual, que està a l’espera de passar a disposició del jutjat.
L’home havia forçat una de les entrades de Can Misses i va fugir per una altra, segons ha desvelat el gerent de l’Àrea de Salut, Eduardo Escudero, en una compareixença d’urgència aquest vespre passat, en què ha explicat que a la nit es tanquen les portes de l’hospital i que ara es revisaran les mesures de seguretat. Escudero ha condemnat els fets, un rebuig al qual també s’ha sumat la Secretaria d’Igualtat de la Federació Socialista d’Eivissa.
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família. Valora denunciar l’hospital per la manca de seguretat. El Govern assegura que implementarà millores a tots els centres sanitaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants