Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els fets han succeït en un xalet ubicat a la urbanització de Cala en Blanes, a Ciutadella
Urbanització de Cala en Blanes (Ciutadella)
117La Policia Nacional ha detingut aquest diumenge un jove de 31 anys acusat de matar presumptament la seva mare de 62 anys i de ferir de gravetat el seu pare, que es troba estable després d’haver estat hospitalitzat.
Els fets han ocorregut cap a les 06.30 hores d’aquest diumenge en un xalet de la urbanització de Cala en Blanes, a l’Avinguda de Cales Piques, a Ciutadella. El jove, després de mantenir una discussió amb els seus pares, va ferir amb arma blanca el seu pare i va matar la seva mare.
L’agressor va aconseguir fugir de l’escenari del crim, però va ser més tard interceptat pel dispositiu policial de la Policia Local de Ciutadella i la Policia Nacional.
El pare del presumpte agressor, de 68 anys, presenta diverses ferides i ha estat ingressat a urgències de l’hospital Mateu Orfila de Maó. Les proves que se li practicaran en les pròximes hores dictaminaran si roman ingressat a planta o si es queda en observació d’urgències.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària