Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

La víctima és veïna de l'agressor i va poder fugir quan sortiren junts de l'habitatge amb l'excusa de comprar droga
Moment de la detenció de l'home. Foto Guàrdia Civil
115La Guàrdia Civil d’Artà ha detingut un home, de trenta anys, acusat de retenir i violar una veïna seva al seu domicili a Son Servera. Segons ha informat la benemèrita els fets s’haurien produït el passat 25 d’agost quan l’home hauria convidat la dona a accedir a l’interior del seu domicili amb l’excusa de fumar una cigarreta.
Segons la versió de la dona, quan ella va intentar abandonar el domicili, ell li ho va impedir agafant-la del braç. Després d’un enfrontament va aconseguir fugir i sortir de l’habitatge, però en ser fora es va adonar que l’home li havia sostret el telèfon mòbil i, per tornar-li, la va obligar a tornar a accedir a l’immoble.
Va ser en aquell moment quan l’home l’hauria introduït dins una de les habitacions i l’hauria obligat a mantenir relacions sexuals sense el seu consentiment.
Finalment, amb l’excusa de sortir a comprar droga, la víctima va aconseguir sortir de l’habitatge en companyia de l’agressor i va ser en aquell moment quan va sortir corrent per demanar auxili. En tenir coneixement dels fets denunciats, la Guàrdia Civil va detenir l’home per un presumpte delicte d’agressió sexual i retenció il·legal.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer