Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El denunciat va confessar que sostreia els vehicles per a posteriorment vendre'ls per un import de 100 euros
175
La matinada del passat divendres, agents de la Policia Nacional a Palma van procedir a la detenció d’un home espanyol de 48 anys, per robar diversos patinets elèctrics a l’Hospital de Son Espases.
Els fets van ocórrer la matinada del passat divendres, quan una treballadora de l’hospital va anar a recollir el seu patinet en un lloc que tenen habilitats els treballadors, i no el va localitzar, per la qual cosa va avisar el servei de seguretat. Els vigilants de seguretat de l’hospital van realitzar una sèrie de comprovacions alhora que van avisar a la Policia Nacional. En arribar, els agents van dur a terme una batuda per la zona, i van poder comprovar com hi havia tres patinets en la planta inferior agrupats i amb un cadenat i un altre en la zona d’urgències. A més, localitzaren el presumpte autor.
Després d’un escorcoll al detingut, van localitzar una clau que obria el cadenat dels patinets agrupats, per la qual cosa es va procedir a la detenció del presumpte autor per diversos furts de patinets. El denunciat va confessar que sostreia patinets per a posteriorment vendre’ls per un import de 100 euros, ja que necessitava els doblers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis