Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es calcula que el valor de tot el material sostret arriba a uns 85 mil euros
Un home ha estat detingut per robatoris i furts de bicicletes en diverses localitats de Mallorca. La investigació de la Guàrdia Civil d’Artà es va iniciar a finals d’estiu, després de rebre més de 80 denúncies sobre la desaparició de diverses bicicletes d’alt valor econòmic.
Durant la investigació es va localitzar a Palma una persona que venia bicicletes semblants a les robades. Finalment, aquest dijous, la guàrdia civil d’Artà i Santa Margalida van posar en marxa un dispositiu que va permetre detenir l’autor dels robatoris i recuperar algunes bicicletes.
Es calcula que el valor de tot el material sostret arriba a uns 85 mil euros.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció