Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segons han confirmat fonts pròximes a l'operatiu, la víctima podria haver estat drogada per l'home mentre eren a la discoteca
La Policia Nacional ha detingut un home, de 48 anys, per violar la filla de la seva parella després de sortir d’una discoteca.
Segons han confirmat fonts pròximes a l’operatiu, la víctima podria haver estat drogada per l’home mentre es trobaven a la discoteca, encara que és una hipòtesi que encara està per confirmar. Els fets van tenir lloc aquest divendres, quan l’home va anar amb la filla de la seva parella de compres i, després, anaren a una discoteca, en la qual consumiren diverses begudes fins que ella començà a trobar-se malament, va anar va al bany, i deixà el tassó al presumpte violador.
En tornar del bany, l’al·lota comença a trobar-se cada vegada pitjor, fins a sentir-se atordida i perdre la noció d’on es trobava. Quan la va recuperar, s’adona que està en el llit del domicili de l’home i que havia estat violada. A continuació, la víctima anà a un reconeixement mèdic que acredita que ha estat agredida sexualment i interposa la denúncia a la Prefectura Superior de la Policia Nacional.
En aquell moment, la Policia inicia la recerca i localitza el sospitós en el seu domicili, a qui detenen per un delicte d’agressió sexual.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella