Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Es va emetre contra ell una ordre europea de detenció i lliurament.
La Policia Nacional ha detingut a un home acusat de violar el passat mes de juny en una platja de Manacor a una jove que es trobava de vacances a Mallorca, i que va denunciar els fets en tornar a Alemanya, fet pel qual es va emetre contra ell una ordre europea de detenció i lliurament.
Segons ha informat aquest dissabte la Prefectura Superior, el 2 de juny la denunciant i el presumpte agressor sexual, un ciutadà marroquí de 28 anys, es van conèixer en un bar i després es van anar plegats a una platja pròxima. Allà, l’home va agafar un hamaca, va tombar a la dona subjectant els seus braços amb una mà mentre que amb l’altra li trencava la roba. Després la va violar i la va deixar en el lloc.
En tornar a Alemanya, la dona va interposar una denúncia que va generar una ordre de detenció i lliurament amb data 27 de setembre a partir de la qual agents de la Policia Nacional de Palma van localitzar al presumpte agressor, resident a Manacor, i el van detenir. L’home havia estat detingut anteriorment una desena de vegades per robatoris i agressions sexuals.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions