L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'home ja va ser denunciat per maltractament
84
Un home de 45 anys, sobre el qual hi tenia una ordre de detenció per un presumpte delicte de violència masclista, ha estat detingut a Manacor després d’arrabassar per força al seu fill d’un any, que tenia amb la dona que li va denunciar per maltractament, segons ha indicat avui dimarts la Prefectura Superior de la Policia Nacional.
Els fets van ocórrer devers les 13.00 hores de divendres passat, quan l’home, de nacionalitat alemanya, es va presentar a una escoleta de Manacor, on es trobava el seu fill d’un any, per emportar-se’l contra la voluntat de les treballadores del centre.
El centre va alertar als serveis d’emergència i a la mare del menor, qui es va presentar en la comissaria de la Policia Nacional de Manacor, per alertar de la substracció del seu fill, i denunciar que el dia anterior havia patit maltractaments per part del pare de la criatura.
La Policia Nacional va establir un dispositiu de recerca del menor, centrat a Manacor i va establir controls en ports i l’aeroport davant la sospita que el pare pogués abandonar l’illa amb el menor.
Posteriorment, a l’horabaixa, es va aconseguir contactar telefònicament amb l’autor dels fets i després d’una llarga negociació, va lliurar la criatura al vespre.
L’home va ser detingut i acusat d’un delicte de substracció de menors, violació de condemna i maltractaments en l’àmbit familiar, mentre que el menor, que es trobava en perfecte estat de salut, va ser atès en dependències de la comissaria fins a l’arribada de la seva mare.
Una vegada realitzat el corresponent atestat policial, el detingut va ser posat a disposició judicial dissabte passat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues