Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La policia va haver d'actuar per evitar que les víctimes agredissin el presumpte lladre
Una patrulla de la Policia Local de Sant Josep, a l’illa d’Eivissa, ha protagonitzat una espectacular detenció d’un home que acabava d’intentar robar un rellotge d’alta gamma, valorat en 70.000 euros. El propietari del rellotge anava de copilot dins un cotxe. En el moment que passava, a baixa velocitat, per l’interior del poble, el presumpte lladre va copejar l’home amb la intenció de robar-li el rellotge. El detingut va intentar fugir del lloc dels fets en veure que la patrulla anava darrere d’ell fins a agafar-lo.
La feina dels agents no es va limitar a detenir el presumpte lladre, sinó també evitar que les víctimes l’agredissin.
El còmplice del detingut, que conduïa la moto amb la qual havien de desaparèixer tots dos, va aconseguir fugir de la policia.
Ver esta publicación en Instagram
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles