Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'arrestat per la Policia Nacional reclamava un bitllet per tornar a la Península, després de "dos dies esperant" a l'aeròdrom pels retards i les cancel·lacions de vols derivats del temporal
La Policia Nacional ha detingut un home, vestit amb roba de camuflatge militar i presumptament en estat d’embriaguesa, a la zona de facturació de l’aeroport de Palma, per provocar aldarulls i no obeir les indicacions dels agents, els quals ja han confirmat no és cap militar.
El cos policial ha informat que la detenció s’ha produït aquest divendres devers les 11.00 hores, quan diverses dotacions policials s’han traslladat fins al lloc dels fets. En un comunicat, ha explicat que els policies han intentat tranquil·litzar l’home, però sense èxit.
Finalment, s’ha procedit a la seva detenció “per un delicte de desobediència greu”. A continuació, l’han traslladat fins a l’hospital per valorar el seu estat de salut. En l’enfrontament amb la Policia Nacional, el detingut reclamava una plaça en un vol amb destinació a la Península, després de dur “dos dies esperant” a l’aeròdrom a causa dels nombrosos retards i les cancel·lacions d’operacions derivades del temporal.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta