Comença la prova pilot amb reserva de plaça per a residents a la línia del TIB 203 de Mallorca
S'han reservat 10 places per a aquesta setmana
L'arrestat per la Policia Nacional reclamava un bitllet per tornar a la Península, després de "dos dies esperant" a l'aeròdrom pels retards i les cancel·lacions de vols derivats del temporal
La Policia Nacional ha detingut un home, vestit amb roba de camuflatge militar i presumptament en estat d’embriaguesa, a la zona de facturació de l’aeroport de Palma, per provocar aldarulls i no obeir les indicacions dels agents, els quals ja han confirmat no és cap militar.
El cos policial ha informat que la detenció s’ha produït aquest divendres devers les 11.00 hores, quan diverses dotacions policials s’han traslladat fins al lloc dels fets. En un comunicat, ha explicat que els policies han intentat tranquil·litzar l’home, però sense èxit.
Finalment, s’ha procedit a la seva detenció “per un delicte de desobediència greu”. A continuació, l’han traslladat fins a l’hospital per valorar el seu estat de salut. En l’enfrontament amb la Policia Nacional, el detingut reclamava una plaça en un vol amb destinació a la Península, després de dur “dos dies esperant” a l’aeròdrom a causa dels nombrosos retards i les cancel·lacions d’operacions derivades del temporal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han reservat 10 places per a aquesta setmana
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius