Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Cerquen el presumpte autor de l'agressió
Imatge d'arxiu. Foto: Guàrdia Civil.
403Un home ha resultat ferit, aquest diumenge de matinada, després de rebre una punyalada en una brega a les festes de Cala Pi, a Llucmajor, per la qual cosa han detengut una persona, tot i que no seria l’autor de l’agressió, qui encara el cerquen. Els fets varen ocórrer devers les 3.00 h, quan es va requerir la presència d’una patrulla de la Policia Local de Llucmajor, perquè s’havia iniciat una baralla.
En arribar, els agents es varen trobar el ferit, un treballador d’un establiment turístic de la zona, amb dues punyalades al braç i a un costat, per la qual cosa va ser traslladat a Son Espases amb pronòstic reservat. Els policies varen sol·licitar reforços, hi varen acudir la Guàrdia Civil i els testimonis dels fets varen identificar l’autor, al qual ja estan cercant. L’institut armat s’ha fet càrrec de la recerca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions