No es descarten més detencions
Detingut un jove a Ciutadella per un delicte de robatori amb violència i un altre de lesions
Se l’acusa d’haver agredit, juntament amb joves més, tres turistes francesos a la zona del port. Després de revisar les imatges, els agents de la policia judicial han identificat els autors dels fets. El detingut és el que continua colpejant un dels turistes amb un objecte contundent, tot i trobar-se inconscient a terra, per robar-li el telèfon mòbil. A conseqüència de les ferides, els tres turistes van ser atesos a un centre hospitalari amb un diagnòstic de traumatisme cranioencefàlic.
El policia continua investigant els fets per determinar la participació de la resta de joves a l’agressió. També van ocasionar danys a una porta d’un domicili particular per un valor de 2.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració