La Policia Nacional ha detingut a Palma un jove per, presumptament, simular un delicte de robatori amb violència a través del mètode de la punxada per cobrar la pòlissa de l’assegurança del seu mòbil d’alta gamma.
Segons han indicat els agents en nota de premsa, la investigació es va iniciar després de la denúncia interposada per un menor d’edat en una comissaria de la ciutat. El jove va relatar que havia estat víctima d’una punxada en la cuixa que li va fer perdre el coneixement i no va recordar res fins que, hores més tard, va aparèixer en un altre municipi sense les seves pertinences, entre elles un telèfon mòbil d’alta gamma.
Després d’analitzar la denúncia, els policies van detectar diverses incongruències i van constatar que es tractava de fets falsos. Finalment, el jove va reconèixer que la denúncia era amb l’única finalitat de cobrar l’assegurança. El menor ha quedat a la disposició de Fiscalia.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €