Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha trencat el vidre d'una sucursal bancària amb una barra de ferro quan encara hi havia clients i treballadors a l'interior
Eren damunt les dues de l’horabaixa d’aquest dimecres quan el jove ha començat a colpejar amb una barra de ferro la porta de vidre d’un banc, situat a la cantonada de les avingudes amb carrer Foners. Encara hi havia clients i treballadors a dins, però ell ha actuat amb tranquil·litat. Ha arrencat la maneta de la porta i ha deixat el vidre escardat.
Segons fonts properes a la investigació, a part de produir aquesta destrossa, també ha entrat a un aparcament privat de la zona i a una sala de jocs provocant més danys materials. Tot això ha estat després que anés a Son Espases per ingressar a l’àrea de psiquiatria. Allà li han dit que havia d’anar a Son Llàtzer i ha estat llavors quan ha fugit cap al centre de Palma afirmant que destrossaria la ciutat. La Policia Nacional li ha pres declaració i està previst que ingressi a un hospital.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic