Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El jove hauria intentat presumptament abusar sexualment de la menor oferint-li doblers
Imatge d'arxiu.
30Un jove, de 22 anys, va ser detingut diumenge passat per la Policia Local de Llucmajor, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor, de 12 anys d’edat, a qui suposadament li hauria ofert mantenir relacions sexuals a canvi de doblers.
Segons ha informat la Guàrdia Civil, qui s’ha fet càrrec de la investigació, el succés va tenir lloc aquest passat diumenge, en una botiga de Llucmajor, quan un jove, de 22 anys, va oferir suposadament a una menor, de 12 anys d’edat, practicar sexe a canvi de doblers.
El jove, que va ser detingut per la Policia Local de Llucmajor per un presumpte delicte d’abusos, va ser lliurat a la Guàrdia Civil, qui es va fer càrrec de la investigació dels fets.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys