El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La investigació s'originà arran d'una denúncia de la presumta víctima que acusà el policia d'abusar-la sexualment als calabossos de la Comissaria
Imatge d'arxiu de la prefactura de la Policia Nacional a Eivissa.
182Un agent de la Policia Nacional ha estat detingut per un presumpte delicte d’abusos sexuals a una jove a la Comissaria d’Eivissa. L’home va ser arrestat dimecres passat a migdia, després que la Policia Nacional d’Eivissa investigués el cas arran de la denúncia presentada per la presumpta víctima, que acusà el policia d’abusar-la sexualment quan es trobava als calabossos de la Comissaria de l’illa. El detingut ha quedat en llibertat a l’espera de judici. Com que es tracta d’una qüestió penal, caldrà esperar la resolució judicial per fer efectiva una suspensió de feina i sou.
L’agent detingut ja va ser expedientat el mes de juny per faltar al respecte i menysprear la institució policial per oferir-se com a stripper per internet per fer espectacles eròtics de l’illa. Segons fonts pròximes a la investigació policial en aquests casos s’aplica tolerància zero i s’actua amb contundència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal