Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El docent de matemàtiques ha estat apartat temporalment
Imatge d'arxiu. /EFE
56La Policia Nacional ha detingut un professor per abusar presumptament d’almenys 15 alumnes d’ESO. Donava classes de matemàtiques en un centre escolar de Palma.
Les víctimes, que tenen entre 12 i 16 anys, varen explicar en una tutoria que patien tocaments inapropiats per part d’aquest professor que té 60 anys. Les nines asseguraven sentir-se assetjades amb comentaris del professor com “jo mir els pits que tenc al davant” o “quina mirada més entremaliada que tens”.
L’escola va posar en coneixement de la Policia els fets. A més, el centre va apartar de la docència el professor. Dimarts, el docent va passar a disposició judicial. Després de declarar, va quedar en llibertat provisional sense fiança però amb una ordre d’allunyament del centre.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui