Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
La policia nacional l'ha localitzat a un poble de Mallorca
Els agents del Grup de Crim Organitzat i Delinqüència Internacional de la Policia Nacional de Palma han detingut un pròfug de Luxemburg i Suïssa. Ha estat trobat a un poble de Mallorca.
L’home feia servir documentació falsa, fet que en dificultava la localització. Hi havia una ordre de crida i cerca internacional pels delictes d’estafa i falsedat documental.
L’home suposadament havia declarat una incapacitat laboral per cobrar la indemnització d’una companyia d’assegurances.
També havia exercit amb titulació falsa la professió sanitària. Fins i tot estava acusat de negligència.
El jutge ha decretat presó provisional per a ell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran