Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El detingut està sent interrogat per tractar de confirmar els indicis que li assenyalen com a autor del crim
198
La Guàrdia Civil ha detingut un sospitós de l’assassinat de Juan Antonio Florit, l’home de 57 anys que el seu cadàver va ser trobat dimarts passat a la nit en la seva finca de Sencelles.
Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el detingut està sent interrogat per tractar de confirmar els indicis que li assenyalen com a autor del crim.
Diversos mitjans publiquen que el sospitós de l’assassinat és una antiga parella de la filla de la víctima de l’homicidi i que la seva detenció s’ha produït després que els investigadors centressin el seu treball en l’entorn de J.A. Florit.
La Guàrdia Civil investigava des de la nit de dimarts la mort violenta de Florit en la finca de Sencelles on vivia sol i on la seva germana va trobar el seu cadàver. La casa es troba en el Camí de Creixell, aproximadament a 1km del poble de Sencelles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències