Un d'ells està acusat d'agredir sexualment la víctima, un altre la subjectava i el tercer ho gravava tot amb el seu telèfon mòbil
La Policia ha detingut a dos futbolistes britànics per la presumpta agressió sexual a una jove de 19 anys i es cerca a un tercer sospitós. Al parèixer, mentre un agredia la jove, un altre la subjectava. A més a més, el tercer ho gravava tot amb el seu telèfon mòbil.
Els detinguts passaran en les pròximes hores a disposició judicial després de prestar declaració davant els agents. La víctima és una turista de 19 anys, també del Regne Unit, que va viatjar a Eivissa amb els seus pares.
L’agressió es va produir a un hotel de Cala de Bou, l’establiment on s’allotjaven els futbolistes. Segons fonts policials, en els fets varen participar tres homes. De moment, s’han produït dues detencions i se cerca a un altre implicat. Els pares de la jove van denunciar els fets davant la Unitat de Família i Dona de la Policia.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies