Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'Agrupació del taxi de Calvià lamenta l'agressió, malgrat que la seva presidenta, Maria del Carmen Navarro, considera que l'estiu està sent prou tranquil a la zona.
Dos turistes britànics, de 21 i 22 anys, han estat detinguts aquest dimarts per una agressió a un taxista anit passada a Magaluf.
El succés ha tingut lloc passades les 00.30 hores. Segons la Policia Local, la víctima ha patit, entre altres lesions, un tall sobre les celles. Un testimoni ha anomenat a l’112 informant de l’agressió i indicant que el perjudicat sagnava pel cap.
Segons fonts, uns turistes es van posar al damunt del capó del taxi, circulava sense passatgers. El taxista va haver d’aturar i va baixar del vehicle per recriminar-los la seva actitud. Aleshores va començar l’agressió.
El taxista, de 57 anys, va rebre una primera assistència en el lloc dels fets i va ser traslladat a l’Hospital de Son Espases en estat lleu. Aquest dematí ha rebut l’alta mèdica.
La Policia Local ha localitzat testimonis dels fets i ha aconseguit detenir el presumpte agressor. Un altre turista implicat ha estat identificat i finalment també ha estat detingut. Les diligències s’han traspassat a la Guàrdia Civil.
L’Agrupació del taxi de Calvià lamenta l’agressió, malgrat que la seva presidenta, Maria del Carmen Navarro, considera que l’estiu està sent prou tranquil a la zona.
Els detinguts romanen als calabossos de la Guàrdia Civil de Calvià en espera de passar a disposició judicial, previsiblement, aquest dimecres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106