Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'home ha estat detingut a l'Aeroport de Palma quan pretenia partir de Mallorca
Agents de la Guàrdia Civil de Pollença.
165Un home de 33 anys ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’intentar atropellar-lo amb la moto que conduïa i, com que no ho va aconseguir, va intentar colpejar-lo quan ja era en terra.
La Guàrdia Civil ha informat aquest dilluns en una nota que el fet va ocórrer divendres passat, quan un ciutadà va avisar un policia local d’una forta discussió entre una parella a la via pública.
En el moment en què l’agent va anar a identificar l’home, que anava damunt una motocicleta amb el motor en marxa, aquest va accelerar-la i va envestir el policia amb la intenció d’atropellar-lo, fet que no va succeir perquè l’agent es va llançar des del vehicle elèctric que conduïa (Segway).
Després d’això, l’agressor va intentar colpejar l’agent en terra i, a continuació, va fugir del lloc en la motocicleta a gran velocitat.
Una vegada que es va informar la Guàrdia Civil de l’ocorregut, efectius de Pollença van iniciar una investigació, en la qual primer van identificar l’agressor com un turista danès que s’allotjava en un hotel d’Alcúdia. Més tard, van descobrir que l’habitació que ocupava estava buida i que havia partit precipitadament de l’establiment sense tan sols tornar les claus.
El dissabte vespre va ser localitzat i detingut a l’Aeroport de Palma quan es disposava a embarcar en un avió per tornar al seu país.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle