Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'acusen de quatre agressions sexuals però no descarten que hi hagi més víctimes
I a Palma, han detingut un violador en sèrie. Actuava a la Porta de Sant Antoni i Cala Major. L’acusen de quatre agressions sexuals però no descarten que hi hagi més víctimes. En alguns casos, atacava les dones quan sortien a passejar el ca o esperaven l’autobús. El presumpte violador ha passat avui dematí a disposició del jutjat de guàrdia.
La Policia Nacional l’ha detingut després de reunir diverses descripcions físiques que coincidien i que havien fet algunes de les seves víctimes. Se sospita que violava a prostitutes però també a vianants que transitaven per la zona de la Porta de Sant Antoni.
En augmentar la presència policial de la zona, el violador va canviar de localització i va començar a actuar per la zona de Cala Major, també a Palma. Fa pocs dies hauria abordat una dona que passejava el seu ca. L’agressor l’hauria agafat pels cabells i l’hauria arrossegat fins a un descampat per intentar violar-la. Els veïns de la zona varen sortir per socórrer-la però el violador va poder fugir.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella