Passen a disposició del jutge els dos joves de nacionalitat sueca acusats d’haver robat i incendiat un prostíbul del Passeig Marítim de Palma.
El passat 9 de novembre els dos joves, de 22 i 24 anys, haurien entrat al club per la força i després de robar doblers de la caixa i algunes botelles d’alcohol, li haurien calat foc.
La Policia confirma que la matinada anterior havien acudit al mateix club de contactes.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa