Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ha quedat en llibertat perquè s'ha demostrat que no era a l'habitació
Avui capvespre han declarat davant la Guàrdia Civil al quarter d’Artà els quatre homes que presumptament haurien agredit una jove a un hotel a Cala Rajada. Després de fer-ho, un d’ells ha quedat lliure. Ha explicat que no era a l’habitació en aquells moments i que no va participar dels fets. Un testimoni ha corroborat la seva declaració.
El mateix podria passar amb un segon dels detinguts, però encara la Guàrdia Civil està a l’espera de confirmar la seva declaració. Els altres romandrien al quarter d’Artà al manco la primera nit.
Han estat detinguts quan eren a l’Aeroport a punt de tornar al seu país després que una jove alemanya de 18 anys posàs una denuncia contra ells a les quatre de la matinada. Ha explicat que després d’una nit de festa ha acompanyat quatre joves a un hotel de Cala Rajada i va mantenir relacions no consentides amb dos d’ells mentre els altres ho gravaven.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13