Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Havien robat tres rellotges per valor de 480.000 euros
148
I detinguts a Eivissa dos membres d’una banda criminal napolitana especialitzada en el robatori de rellotges de gamma alta. Agents de la UDYCO de la Policia Nacional han desarticulat el grup, en col·laboració amb la Policia de l’Estat italiana.
Els dos detinguts conduïen motocicletes amb matrícules falses, que entraven a l’illa dins de furgonetes. Van emprar violència en alguns dels robatoris, comesos a zones d’oci de l’illa eivissenca. S’han recuperat tres rellotges valorats en 480.000 euros.
Els dos arrestats, de nacionalitat italiana, estan acusats de robatori amb violència, falsedat documental i pertinència a organització criminal. No es descarten més detencions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703