S'han intervingut armes, drogues i objectes pressumptament robats
A les 8.00 hores d’aquest dilluns han començat els escorcolls a Felanitx en el marc de l’operació ‘Invernalia’. S’ha detingut a dues persones, d’origen espanyol, i s’han escorcollat tres habitatges del municipi.
La Guàrdia Civil ha actuat contra una banda de lladres, molt activa els darrers mesos, responsables de diversos robatoris a Manacor i Felanitx.
A un dels habitatges de Felanitx ubicat al passeig d’Ernest Mestre, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha incautat diversos objectes, entre ells, electrodoméstics, com ara, una televisió de plasma i ha detingut a un home.
Amb ell s’han traslladat a una finca de foravila ubicada a la carretera que uneix Felanitx amb Manacor i també l’han escorcollada. Aquí s’ha afegit el Grup Cinològic dels TEDAX, la unitat encarregada de la recerca d’armes i explossius. Els dos cans han pogut localitzar una escopeta que immediatament ha estat intervinguda. També s’ha trobat a la finca drogues i objectes pressumptament robats.
L’operació Invernalia es troba baix secret de sumari i no es descarta que pugui haver més escorcolls i més detinguts a les pròximes hores.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella