El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Han ingressat a la presó i estan acusats de tràfic de drogues i falsedat documental
288
La Guàrdia Civil, en col·laboració amb agents de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària, han detingut a l’aeroport de Palma dos homes, de 37 i 39 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, usurpació de l’estat civil i falsedat documental.
Els fets van tenir lloc el passat 24 de febrer a l’aeroport de Son Santjoan. Els agents aturaren els dos homes que acabaven d’aterrar en un vol procedent de Madrid. En inspeccionar l’equipatge localitzaren quatre bosses amb droga a l’interior. Entre les substàncies intervingudes hi ha 130 pastilles d’èxtasi, 59 grams de “tucsi”, 30 grams de ketamina, 110 grams d’MDMA i 51 grams de cocaïna.
Després de posar a disposició judicial els dos homes detinguts, el jutge decretà el seu ingrés a presó, sense fiança.
Ver esta publicación en Instagram
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran