Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les detencions s'han produït a Pamplona, a Navarra i a Ronda, Andalusia
Detinguts dos homes acusats de preparar una guerra racial. Es tracta de la continuació d’una operació que iniciaren fa un any els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil. En aquesta ocasió les detencions s’han produït a Pamplona, a Navarra i a Ronda, Andalusia.
Segons els Mossos, el cas va començar a finals del 2019, quan varen localitzar a internet un document que exposava un ideari supremacista. Exposaven la voluntat de crear comunitats blanques armades autosuficients i aïllades en àmbits rurals. L’organització es finançava amb el tràfic de drogues. Els dos detinguts d’aquest dijous han quedat en llibertat amb càrrecs.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata