Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La Guàrdia Civil ha detingut els acusats, de nacionalitat irlandesa, a l'aeroport de Palma quan pretenien tornar al seu país d'origen. Aquest dijous es decretà el seu ingrés a presó
126
La Guàrdia Civil de Calvià ha detingut dos homes, de nacionalitat irlandesa, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una turista en un hotel de Magaluf. La matinada del passat dimecres, la jove, de nacionalitat anglesa, va donar l’avís als agents, als quals explicà que havien abusat sexualment d’ella en una habitació d’un hotel, segons ha comunicat la Guàrdia Civil. Una patrulla del cos va atendre la dona, que va ser traslladada a l’hospital Son Espases.
A partir de les dades aportades per la víctima, agents del grup especialitzat en delictes sexuals de Calvià varen iniciar la investigació; quan arribaren a l’hotel on s’havia produït l’agressió, ja no hi trobaren els presumptes autors dels fets, els quals ja l’havien abandonat per tornar al seu país. A continuació, agents de la Guàrdia Civil es traslladaren a l’aeroport de Palma, on els localitzaren, i procediren a detenit-los en la zona d’embarcament d’un vol amb destinació a Dublín. Després de passar a disposició judicial, aquest dijous es va decretar el seu ingrés a la presó.
Des del primer contacte de la víctima amb la Guàrdia Civil, agents especialitzades en aquest tipus de delictes varen acompanyar la dona des de la seva estada a l’hospital, la posterior interposició de la denúncia i el seu trasllat a Son Santjoan per a la tornada al seu país d’origen.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya