Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
En la persecució van sortir de la carretera i van tenir un accident, que provocà danys en dues finques
112
Dos homes han estat detinguts per robar a una casa de Palma i intentar atropellar amb un vehicle sostret un agent de la Policia Nacional.
El robatori va tenir lloc el setembre, però els seus autors van ser localitzats i detinguts dijous passat. Els dos homes són coneguts per la Policia, ja que compten amb nombrosos antecedents, segons ha informat la Policia Nacional. Se’ls acusa d’un robatori amb força en domicili, sostracció de vehicle, i danys i atemptat contra un agent de l’autoritat.
El robatori en el domicili va tenir lloc el setembre i els lladres es van emportar nombrosos objectius i dos cotxes tipus 4×4 dels habitants de la casa. Precisament, un d’aquests vehicles va ser localitzat per una patrulla de la policia el passat dia 5 d’octubre a la zona des Pil·larí. Hi viatjaven dos ocupants en el seu interior que, en veure als agents, van fugir a tot córrer i van intentar atropellar a un d’ells.
En la persecució van sortir de la carretera i van tenir un accident, que provocà danys en dues finques en el camí de Son Fangos. Els dos lladres van aconseguir fugir, però finalment han estat arrestats per la Policia Nacional i llocs a disposició judicial.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors