Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

Sis d'ells varen ser arrestats ahir al matí, entre els quals hi havia dos menors d'edat
Una persona d’origen argelí ha estat detinguda aquest dimarts a Eivissa quan tractava d’embarcar en una nau cap a la península. Així ja serien nou les persones interceptades després d’arribar a Formentera en pastera i que han estat detingudes. Entre elles hi ha dos menors.
La barca, una llanxa de fibra de vidre de quatre metres d’eslora i un motor forabord, va desembarcar dilluns a la nit al Migjorn de Formentera. Al matí ja no hi havia ningú a l’embarcació, només algunes garrafes d’aigua i de combustible buides que els tripulants haurien fet servir per arribar a la costa pitiüsa.
Sis dels que navegaven a la pastera varen ser detinguts a Formentera i dos més varen ser arrestats ahir horabaixa, al port d’Eivissa. Esperen ara que la Delegació de Govern conclogui els tràmits necessaris perquè puguin passar a disposició judicial. El director insular Enrique Sánchez ha explicat que, mentrestant, s’estan cercant places per a ells en algun Centre d’Internament d’Estrangers de la península (CIEs). Sánchez també ha dit que no s’espera trobar a molts més ocupants de la pastera, ja que aquesta només tenia capacitat per a 10 o 12 persones.
Els menors han estat traslladats al Centre de Menors Pare Morey, ahir horabaixa, després que la Fiscalia d’Eivissa autoritzàs el seu ingrés en el centre.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok