Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Se'ls investiga per temptativa d'homicidi
407
Dues persones han estat detingudes aquest dijous en relació amb l’intent d’atropellament d’uns policies a Capdepera. Se’ls investiga per temptativa d’homicidi. La Guàrdia Civil, però, ha deixat un d’ells en llibertat. L’altre està pendent de passar a disposició judicial.
Els fets varen passar diumenge de matinada. Els homes varen intentar atropellar dos policies municipals de Capdepera, que els havien donat l’alto en un control de trànsit. Això va obligar un dels agents a disparar.
Es va iniciar una persecució, però els fugitius no varen poder ser interceptats. El dispositiu de cerca, amb la participació i sota la direcció de la Comandància de la Guàrdia Civil, es va ampliar a tota la comarca de Llevant i, posteriorment, a la zona del Raiguer. L’helicòpter de la Guàrdia Civil ha col·laborat en la investigació sobrevolant tot Mallorca.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general