Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han fet 11 escorcolls i han requisat diverses quantitats de drogues
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
42Operatiu contra el tràfic de drogues de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma als barris de Foners i Pere Garau, a Palma. Hi ha almenys 13 persones detingudes.
Segons fonts pròximes al cas, ja s’han realitzat 11 escorcolls en els dos barris, i s’han intervingut diverses substàncies.
L’operatiu ha començat sobre les 7.00 hores i hi participen agents de Seguretat Ciutadana, Policia Judicial i la Unitat de Droga i Crim Organitzat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"