L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Un centenar d’agents s’han personat a primera hora d'aquest divendres en el poblat
La Policia Nacional ha iniciat a primera hora d’aquest divendres una macrooperació contra el narcotràfic a Son Banya, a Palma. A hores d’ara, hi ha almenys cinc detinguts en 9 escorcolls.
Un centenar d’agents s’han personat en el poblat. L’inspector cap de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco), Antonio Suárez, dirigeix les actuacions, en el marc de dues operacions conegudes amb el nom de “Tanque” i “Zafir”. En la primera, dirigida contra el clan “Los Valencianos” i “El Moreno”, ja s’han confiscat 7 kilograms de cocaïna i 100.000 euros en metàl·lic en altres actuacions. Altrament, el cas Zafir, en marxa des de fa poc més d’un mes, va suposar l’ingrés a presó de ‘La Guapi’ i ‘La Bizca’ quan intentaven introduir tres quilos de coca al poblat.
En el lloc, també estan presents el jutge José Castro i el fiscal antidroga de les Balears, Adrián Salazar. Cal assenyalar que serà la seva darrera actuació de Castro a Son Banya, perquè es jubila la primera setmana de desembre.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues