Logo IB3N
X

Almenys vuit detinguts en el gran operatiu contra el blanqueig de capitals a Mallorca

Els arrestats serien de diverses nacionalitats sobretot del centre i est d'Europa i també espanyols

15/02/2022

Almenys vuit detinguts en el gran operatiu contra el blanqueig de capitals a Mallorca

185

Almenys vuit persones han estat detingudes en l’operatiu conjunt a Mallorca contra el blanqueig de capitals a nivell europeu que la Policia Nacional i la Guàrdia Civil està duent a terme des d’aquest dimarts de matí. L’operació continua oberta i encara no ha transcendit el número exacte de detinguts, els quals serien de diverses nacionalitats sobretot del centre i est d’Europa i també espanyols.

Des de primera hora, els agents han escorcollat de manera simultània establiments de Calvià (a Port Adriano i el polígon Son Bugadelles), Andratx i Palma en què s’han endut nombrosa documentació. A la zona de la Llotja de Palma han escorcollat un conegut restaurant italià i l’hotel annex. Entre els detinguts, està el propietari d’aquest establiment.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella