X

Detenguts per intent d’homicidi durant les festes de Cala Pi, a Llucmajor

La víctima és un treballador d'un hotel que els havia recriminat en diverses ocasions accedir a la piscina sense permís

21/07/2025

Detenguts per intent d’homicidi durant les festes de Cala Pi, a Llucmajor

211

La Guàrdia Civil ha detengut dues persones per intent d’homicidi en una baralla durant les festes de la urbanització de Cala Pi, a Llucmajor, després d’apunyalar el treballador d’un hotel que els havia recriminat en diverses ocasions per accedir il·legalment a la piscina. Els fets varen tenir lloc la nit d’aquest dissabte, quan es va rebre l’avís d’una baralla multitudinària durant les festes de la localitat. Fins al lloc es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, segons ha informat l’Institut Armat en una nota.

Durant els aldarulls, sembla que un home va resultar ferit amb arma blanca, amb lesions tant a l’abdomen com a una . La víctima, que treballava en un hotel de la zona, va ser traslladat a un centre hospitalari per rebre atenció mèdica. Segons van comprovar els agents, la baralla s’hauria originat per les discussions prèvies entre la víctima i els agressors. Pel que sembla, el ferit havia sorprès en diverses ocasions els ara detinguts, de 19 i 20 anys, accedint de manera il·legal a les instal·lacions de l’establiment. Aquest conflicte hauria desembocat en l’enfrontament violent ocorregut dissabte durant les festes de Cala Pi.

Els dos joves han estat detinguts com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i han estat posats a disposició judicial.

21/07/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT